Nieuwjaarswens 2018

Mijn wens voor jullie voor het nieuwe jaar is: volg de natuur en ont-dek de natuur in jezelf. 





Wees als het voorjaar en open wat er binnen in je besloten ligt. 




Wees als de zomer en laat tot bloei komen wat je gecultiveerd hebt. 




Wees als de herfst en laat los wat je niet meer mee wilt nemen en oogst wat je hebt gezaaid.




Wees als de winter en keer naar binnen, naar je basis en je structuur.





Bedankt voor het lezen van mijn schrijfsels het afgelopen jaar. Bedankt voor jullie warme reacties. En voor degenen die zelf ook een blog bijhouden: bedankt voor jullie stukjes.

Een heel goed 2018 gewenst!


Hartelijke groet
Anita


9 opmerkingen

  1. Wat heb je dat mooi verwoord! Ik wens jou ook al het goede toe, en hoop nog vaak wat bij je te komen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je mooie woorden,

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en beeldend. Jij ook bedankt voor je inspirerende blogs door jou hangt hier nu de maanscheurkalender 2018
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie. Hier hangt ie ook weer, de nieuwe scheurkalender.

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige wens! Ik wens jou een mooie wandeling toe in 2018😉

    Ik lees altijd graag bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig zeg, die vergelijkingen met de seizoenen! Dankjewel!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar toegewenst. Mooi omschreven zo met die prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!