Onder begeleiding 7 dagen opruimen ~ start 4 november




Soms denk ik: wie ben ik nou om te vertellen over hoe geweldig veel moois holistisch opruimen je brengt. 


Want: 

Ik heb nog steeds achterstallige zaken op te ruimen. 

Heel veel beslissingen had ik al veel eerder kunnen nemen. 

Ik practice lang niet alle dagen wat ik preach.

Ik heb ook niet alle dagen iets te vertellen over holistisch opruimen, terwijl ik er wel alle dagen mee bezig ben en er zóveel te vertellen is. 

Ik heb niet altijd een duidelijk omlijnd plan, opeens bedenk ik iets en dan maak ik daar een nieuw opruimtraject bij. En over een half jaar kan dat weer anders zijn. 


Maar wat ik wél met zekerheid kan vertellen: 

Ik heb nu een goeie verbinding met mezelf. 
Ik heb nu een goeie verbinding met anderen. 
Ik heb nu een goeie verbinding met de wereld om me heen. 

Dit alles voelt vele malen beter dan hoe het vroeger was. 


Daarom, wie heeft er zin en behoefte om weer een week onder mijn begeleiding een ruimte in huis op te ruimen?


7 daags opruimtraject

Van maandag 4 november tot en met zondag 10 november


Speciaal voor die ene ruimte/kast/berging/kamer in je huis waar je al zo lang tegenaan hikt. Waar je al zo vaak aan begonnen bent (in gedachten) en waar je maar geen deuk in lijkt te kunnen slaan. Je hebt al pogingen ondernomen, maar er lijkt alleen maar meer bij te komen. 

Of je hebt deze kast/kamer/berging/schuur al zo lang ontweken, dat het een steeds grotere horde voelt om te nemen. 


Welke ruimte of kast of project je aan wilt pakken is helemaal jouw keuze. Dat kunnen de dozen zijn die er nog steeds staan van de verhuizing van 5 jaar geleden. Het kunnen jouw keukenkasten zijn. Of kledingkasten. Babyspullen. Het kan al het papierwerk zijn. De garage. Berging. Of de spullen die je in huis genomen hebt nadat je het huis van je ouders leeg hebt gehaald. Je kiest de ruimte helemaal zelf. 



Graag wil ik met jou een week de tijd nemen om die moeilijke plek in jouw huis aan te pakken. Met elke ochtend een mail met  een praktische opdracht zul je je bemoedigd voelen om ook die moeilijke plek aan te pakken. Naast de praktische opdracht, deel ik ook inzicht-opdrachten. Deze zijn bedoeld om je vertrouwd te maken met de diepere lagen van het opruimen. Welke stukken je taai vindt om op te ruimen en waarom dat zo is. 


Aan het eind van deze 7 dagen heb je niet alleen een flink stuk opgeruimd, maar heb je ook meer inzicht in jezelf. 

Na 7 dagen heb je meer zelfkennis ontwikkeld en meer zelfvertrouwen om daarna in eigen tempo verder op te ruimen. 



De opdrachten zijn vrijwel hetzelfde als die van een paar weken geleden, met wat kleine aanpassingen en verbeteringen en een nieuwe opdracht voor de zondag. 

Er is een whatsappgroep voor wie graag vorderingen wil delen, bemoediging geven en bemoediging ontvangen. 



Deelname bedraagt €7

Voel je van harte welkom om je aan te melden



Warme groet, 

Anita

Geen opmerkingen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!