Poortdagen, zonnevlammen en auraspray maken

Is het volle maan ofzo? Verzuchtte ik gisteren op de Moon Challenge facebook groep. Ik vond iedereen om me heen zo opgefokt en hieperdepieper doen. Ik was het zelf ook. Of was ik het geworden door de mensen om me heen?

Heel impulsief had ik het op de groep gezet. Ik dacht dat ik daar wel gehoor zou vinden. Nou, dat heb ik geweten!

Een stroom aan reacties van mensen die hetzelfde ervoeren. Ook mensen die net als ik veel en helder droomden, met duidelijke boodschappen. Leek de groep tot voor kort ingedut, nu was hij klaarwakker! Al snel werden de begrippen ‘poortdagen’ en ‘zonnevlammen’ genoemd. Beide waren mij onbekend, dus zocht ik het op.

Poortdagen 


‘Poortdagen zijn dagen waarop de sluier tussen kosmos en aarde dunner is, waarbij je dus veel meer energie kunt voelen, veel fitter bent of last hebt in de vorm van slapeloosheid, veel dromen of druk op het hoofd.

Dit is een tijd waar alle ontvangen informatie opeens begrepen wordt, het kwartje valt. Dit is de tijd waarin we uitreiken naar nieuwe informatie en frequenties. Op deze dagen weten we dat er informatie binnenkomt.’

[bron]


Zonnevlammen


‘Een zonnevlam is een magnetische storm op de zon waarbij het op het eerste oog lijkt te gaan om een zeer heldere vlek en een eruptie. Bij zonnevlammen komen grote hoeveelheden geladen energetische deeltjes en enorm hete gassen vrij.

Veel mensen voelen zich geïrriteerd of ongemakkelijk. De zonnevlammen kunnen oude patronen afbreken die niet langer nodig zijn zodat nieuwe kunnen ontstaan. Hierdoor kunnen we ons tegelijkertijd hyperactief en uitgeput voelen.
Mensen voelen zich misselijk, hebben last van pijn en zijn duizelig. Veel mensen worden overweldigd door een gevoel van verdriet. Anderen voelen zich alsof ze over water lopen. Er zijn mensen die problemen hebben met zicht, pieptonen in de oren, keelproblemen en zelfs symptomen van een droge tong.
Wees je er bewust van waar het mee te maken heeft, neem je rust en drink veel water. Onze systemen worden opnieuw gekalibreerd waardoor we uiteindelijk met een veel hogere frequentie kunnen resoneren.’

[bron]


Bere-interessante kost weer! Ik dacht aan mijn eigen heldere dromen. Dat ik droomde over een huis en voor het eerst het gevoel had dat het ‘klaar’ was. Dat mijn huis (=hoe ik mijn leven heb ingericht) klaar is. Geen bezwaren, verontschuldigingen of gêne meer. Dit is mijn huis, zus en zo is het ontstaan en dit is waar ik van hou.

Initiatiefneemster van de Moon Challenge, Yvonne Vrijhof, kwam naar aanleiding van al die reacties op mijn bericht met een ritueel voor ons - hypergeraakte mooners – om ons aura te beschermen. Het maken van een auraspray.

Dit is wat Yvonne Vrijhof er over zegt:

'Momenteel is het Maan in Vissen, grenzen van Mein und Dein vervagen vaak en emoties worden snel overgenomen... kameleon effect...

Idee! Visualiseer jezelf in een volle Maanbol van jouw aura als je er last van hebt...
Of maak een auraspray om jezelf te beschermen...
Simpel recept; Neem (liefst Maan water) water, wat zeezout en een sprayflesje, mengen en opladen met de juiste intentie, dus bijv. Liefdevol bescherm ik mezelf voor invloeden van buitenaf... teken een spiraal op het flesje van buiten naar binnen Et voila! Klaar is de spray...'


Eerst wilde ik het uitstellen tot de volgende dag, want na al dit enerverends wilde ik echt mijn best doen om op tijd te gaan slapen. Maar soms moet je het ijzer smeden als het heet is. Ik maakte snel een spray – gelukkig had ik nog een sprayflesje en ging heerlijk slapen.

Fijn weekend gewenst!


Ps: het spiraal tekenen op mijn flesje lukte niet zo goed. Ik had geen goeie stift bij de hand. Op het briefje zie je hoe de spiraal bedoeld is. Het boek is ook van Yvonne Vrijhof. Korte verhaaltjes van een jaar lang boodschappen en inzichten uit de natuur. Meer info over het boek vind je op haar website Heks en Kruid.


3 opmerkingen

  1. Haha, jaaa ik reageerde ook ;) Leuk dat Yvonne er nog even een receptje voor auraspray en een berichtje over maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Intressant om te weten. Typisch dat je daar juist zo weinig over weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je soms een linkje naar die faseboekgroep? Ik en mijn dochter zijn ook gevoelig voor die energie, maar wij hebben er vooral last van net voor volle maan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!