Patroon poppenluier

Voor mijn naaisels ben ik niet zo van de patronen. Dat wil zeggen, ik neem een patroon-idee als uitgangspunt en pas het vervolgens aan, aan hoe ik het wil hebben. Het is dus geen exacte wetenschap.


Het enige wat inmiddels tot een redelijk goed uitgewerkt patroon is, is het patroon van de poppenluier. Deze heb ik dan ook al heel vaak gemaakt. Dit patroon durf ik dus met een gerust hart op mijn blog te zetten.



Waarom zou je alleen je eigen kinderen wasbare luiers om doen? Met zo'n wasbare poppenluier kunnen kinderen eindeloos hun pop of knuffel verschonen (en het geeft véél minder was dan babyluiers ;-)).  Een kleine pop, een grote pop, een knuffel...maakt niet uit, ze passen altijd. 



Vorig jaar heb ik een stapel genaaid met het idee om ze op de vrijmarkt te verkopen of op een hobbymarkt, maar het is er niet van gekomen. Bij deze bied ik ze te koop aan voor € 6 per stuk. Voor iedereen die het niet ziet zitten om er zelf een te naaien. 




 Klik hier voor het gratis patroon van de poppenluier. 

Reacties

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!

Populaire berichten van deze blog

Bakken met de airfryer

Spookpak maken van oud laken

Hoe bouw je een yoga routine op (deel 1)