De grappige dingen die kinderen zeggen #12

Een goed verstaander.....hoort wat hij wil horen :-)
Deze is alleen leuk voor volwassenen. De verspreking heeft voor de kinderen geen betekenis, want hoewel hun woordenschat erg groot is, geloof ik niet dat ze deze betekenis kennen. Des te vermakelijk voor de ouders :-)


Gemma en Ellie maken zich op voor een schooldag. Ze zitten naast elkaar om hun schoenen aan te trekken.
G: Ik heb mijn dag niet!
E: Ik ook niet. Ik ben heel onhandig.
G: Ik voel me wel goed. Maar ik heb gewoon mijn dag niet! Mijn Lego gaat kapot...en en en...
E: Hûh? Wat?  Oh..je Lego!  Ik dacht je ego.


Reacties

  1. Ja dat kun je dan hebben, als je je dag niet hebt!
    Geweldig hè?
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, grappig kunnen ze soms uit de hoek komen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat leuk! Ik zie ze al helemaal zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een leuke verspreking. Geniaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi leuk zeg en dan die foto er bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!

Populaire berichten van deze blog

Bakken met de airfryer

Spookpak maken van oud laken

Hoe bouw je een yoga routine op (deel 1)