Dinsdag Twinsdag: tweeling geboortekrans

Bij het ordenen van de digitale foto's kwam ik deze weer eens tegen. Wat is 'ie toch mooi!
Ik wilde geen ooievaar in de tuin hebben bij de geboorte van Gemma en Ellie. 
Mijn moeder en schoonmoeder lieten toen deze geboortekrans maken bij een bloemist. Hij hing aan onze voordeur toen - vier jaar geleden - wij thuiskwamen uit het ziekenhuis met de kinderen. 






De grote krans is een nest met twee roze strikken met elk een witte roos. 
De onderste roze toef is een miniatuurnestje met wederom twee witte rozen en twee spenen. 

Ik heb de krans nog steeds. 

2 opmerkingen

  1. Hoi Anita,
    Hij is super mooi zeg. Wat hebben je moeder en schoonmoeder dit geweldig bedacht destijds.
    Leuk dat je de krans nog steeds hebt, daar ben je vast heel zuinig op...
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!