De 5 sleutels om je kind te zien en te horen

Begin oktober mocht ik naar de workshop De 5 sleutels om je kind te zien en te horen, georganiseerd door Nieuwetijdskind. Nieuwetijdskind Magazine is een online magazine waar je artikelen vindt over hooggevoeligheid, bewustwording, bewust ouderschap en spirituele groei.
In ruil voor deelname aan de workshop schreef ik een artikel. Een echte win-win situatie, voor beide partijen :-).

We reden op een zaterdag in alle vroegte met het hele gezin naar Amsterdam en terwijl ik de workshop bijwoonde, ging Michel met de kinderen naar Artis. Iedereen een leuk dagje! En dan was ik ook niet zo alleennig in de Grote Stad :-).

Het artikel dat ik schreef staat nu online bij Nieuwetijdskind. Je kunt het hier lezen.

Deze prachtige workshop is voor iedereen die voelt dat opvoeden meer is dan je kind disciplineren en het regels geven. Voor iedereen die in de opvoeding verstrikt kan raken in patronen, maar diep van binnen voelt dat het kind jou eigenlijk is wil duidelijk maken over jezelf.










Ik schreef wel vaker over ouderschap, het is een oneindig boeiend onderwerp. Er valt zoveel te leren van kinderen.

Over het boek De 5 kindconclusies.
Over de Moederdagchallenge van Eline Weijers.

Reacties

  1. Mooi, deze stroming. Ik heb dat ook met Anne, zij kan mij zoveel laten zien en leren. Nu nog mezelf daar meer voor openstellen.. Aandacht geven en tijd voor nemen, bedoel ik dan. Work in progress!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt mooi! Hoewel ik soms ook wel de kriebels kan krijgen als het kind voortdurend centraal gesteld wordt. Dan denk ik: 'Ja, dat is allemaal mooi en aardig in theorie, maar de praktijk is weerbarstig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!

Populaire berichten van deze blog

Bakken met de airfryer

Spookpak maken van oud laken

Hoe bouw je een yoga routine op (deel 1)