zaterdag 9 januari 2016

Jubileumkorting op de HaRa ovenreiniger

De dooi is ingezet. Opeens is al het ijs weer weg. Alsof het er nooit geweest is.
De kinderen zijn weer naar school en ik was in gevecht met mijn fiets (en vooral met mezelf) en heb mijn knie bezeerd. Zul je net zien. Is de ijzel weg en raak ik nu geblesseerd.

Laatst schreef ik over het schoonmaken van mijn oven met HaRa. 
HaRa bestaat dit jaar 25 jaar en viert dat met kortingen. Laat ze nou net de ovenreiniger i.c.m. de universele reiniger met 25% korting hebben! Je kunt het bestellen via een plaatselijke consulent of via de website. Laat je me weten als je iets besteld hebt, dan heb ik er misschien ook nog voordeel van ;-)






7 opmerkingen :

  1. Mijn zus zweert erbij. Het is mij veel te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen. Vooral de doeken en de raamwissers. Het schoonmaakspul vind ik relatief goedkoop omdat het zo zuinig in gebruik is. Dat zal je zus ook wel tegen je zeggen :-)

      Verwijderen
    2. Klopt inderdaad. Een paar druppels is voldoende zegt ze altijd.

      Verwijderen
  2. Vervelend van je knie. Ja, fijn he, alle ijzel weer weg. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het gaat al wat beter na een nacht slapen.

      Verwijderen
  3. Beterschap met je knie Anita,
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende dit merk nog niet!

    Verveled dat je je knie geblesseerd hebt. En wel bijzonder inderdaad dat het gebeurde toen de ijzel weer weg was!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!