vrijdag 15 januari 2016

Foam clay

Dit spul zag ik voor het eerst op een kinderfeestje. De meiden hadden er een fotolijstje mee beplakt. Het is kneedbaar, je kunt het in stukjes trekken als kauwgom, bestaat uit hele kleine bolletjes foam en is heel kleurig. Als het droog is wordt het hard, je kunt het daarna niet opnieuw kneden. Superleuk spul om mee te werken!

En hoe is het mogelijk: onder de Kerstboom lag maar zo een pakje met foam clay. Het leverde enthousiaste uitroepen op en allerlei vrolijk gekleurde creaties.










Ik denk dat de Kerstman het bij bol.com heeft besteld ;-)

5 opmerkingen :

  1. Wat leuk. Mijn kleindochters zijn denk ik nog net te jong. Ik ga het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk spul is dat he, mijn dochter heeft het ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geinig spul, ik heb het zien liggen in de winkel. Het doet me denken aan van die frambozen snoepjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg grappig uit en inderdaad heel mooie kleuren.
    Het lijkt ook wel op sommige snoepjes uit de Engelse Drop zakken.
    Maar jouw meiden weten gelukkig wel dat dit geen snoep is.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!