vrijdag 4 december 2015

Ik ben er nog wel hoor!

Ik ben er nog wel hoor!
Alleen een beetje in beslag genomen door 5 december en ook door héél veel boekeninspiratie, waarover later meer. En de computer is bij de reparateur en werken op de iPad vind ik minder fijn.

Gistermiddag na schooltijd met de meiden naar de pepernoten pop-up store geweest. Dat was een leuk uitstapje met de bus naar de Stad.


Die met framboos!


Een drukte van belang in de pepernotenwinkel!


Deeg voor gevulde speculaas staat te rusten onder mijn nieuwe bijenwasdoek. Lang getwijfeld of ik er een zou kopen, nu toch gedaan. Morgen verder met feestelijk eten maken. Mijn ouders komen om samen pakjesavond te vieren. Met elkaar tapas eten en dan wachten of die goede Sint wel zal komen.

Fijn weekend!
Liefs Anita 





12 opmerkingen :

  1. Jullie zijn vast wel lief geweest! :) Hier staat de ovenschotel in de oven, strakjes naar de fam. Uit betrouwbare bron weet ik dat we heel lief zijn geweest! ;) Wat een mooie bijenwasdoek. Ik dacht dat die alleen maar in saai wit te krijgen waren. Fijn weekend!! M XX Ben trouwens erg benieuwd naar je boekeninspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn zeker niet overgeslagen door de Sint. Het was een héél gezellige dag gisteren. Vandaag en morgen de sporen van Sint uitwissen en even weer genieten van een huis dat op orde is. Dat deze bijenwasdoek er zo leuk uitzag, haalde mij wel over de streep om 'm te kopen.
      Hopelijk verderop deze week een overzicht van alle boekeninspiratie.

      Verwijderen
  2. Wat leuk een pepernoten pop up store, nooit van gehoord! Veel plezier met de after-party :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Pakjesavond was erg geslaagd, echt vol verwachting met allerlei verwennerijen.
      Collega's wezen me op de pepernoten pop-up store, anders had ik het ook niet geweten.
      Leuk dat je langskwam.

      Verwijderen
  3. En? Is de Sint nog geweest of waren jullie niet zoet geweest. Die pepernoten pop-up store in de F. straat is leuk he. Ik had m in november ook gespot. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sint heeft gelukkig ons huis niet overgeslagen, anders zaten we ook maar voor niets te wachten ;-). Het was een héél gezellige oer Hollandse avond. Ik heb er van genoten.

      Verwijderen
  4. Een pepernotenwinkel!? Echt Hollands. ;-) En wat een mooie doek zeg. Benieuwd hoe die lekkere speculaas eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie doek is het zeg! Leuk dat je er eentje hebt gekocht.

    Al die pepernoten smaken hoeven van mij niet zo. Wat gebeurt er eigenlijk met die winkels na 5 december?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! De pepernoten winkel is ook zooo verleidelijk <3
    Gr, Nikki
    www.Sukhi.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een schitterende foto van het meisje in zo'n verleidelijke winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!