Inspirerend Leven : Het krachtdier als metgezel en boodschapper

Ik schreef een stukje voor Inspirerend Leven. Deze keer over krachtdieren. Zo prachtig, die boodschappen die dieren voor ons hebben. Ik verwonder me er steeds meer over.

Lees de tekst hier (klik).
En de redactie heeft er deze mooie foto bij uitgezocht.



Als je extra wetenswaardigheden wilt lezen over mijn blogartikelen, dan kun je me volgen op facebook. De berichten die ik daar plaats zijn vaak naar-aanleiding-van mijn blogberichten. Een klein verlengstuk van mijn blog.

Reacties

  1. Interessant onderwerp. Ik had nog nooit van krachtdieren gehoord. De foto vind ik er prachtig bij.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit van gehoord. Zeer interessant onderwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit van gehoord. Zeer interessant onderwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door jullie reacties ben ik extra blij dat ik er over geschreven heb. Voor mij is het inmiddels bekend, daardoor ga je denken dat iedereen het weet, maar zo is het niet. Goed om weer even aan herinnerd te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Reiger heeft een speciaal plekje in mijn hart ...van krachtdieren had ik ook nog nooit gehoord eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!

Populaire berichten van deze blog

Bakken met de airfryer

Spookpak maken van oud laken

Hoe bouw je een yoga routine op (deel 1)