maandag 7 september 2015

Nu ook op Facebook

Ik heb voor mezelf een heuse auteurspagina gemaakt op facebook. Je bent van harte welkom om mijn pagina te liken.

Het wordt een verlengstuk van mijn blogs en schrijfactiviteiten. Zo kan ik aankondigen en delen wanneer ik iets geschreven heb voor Inspirerend Leven en uiteraard voor mijn eigen blogs. Het geeft me ook de mogelijkheid om een kattebelletje te plaatsen, zomaar iets over het dagelijks leven, of voortbordurend op iets wat ik geschreven heb of waar ik nog over wil gaan schrijven. Op facebook even een fotootje delen gaat dan wat sneller dan een stukje plaatsen op blogger.
Mijn blog blijft voor de langere stukken met verdieping.

Ik heb meteen de gelegenheid aangegrepen om ook mijn contact en over mij pagina te vernieuwen. Inclusief een professionele portretfoto (fotograaf Kars Tuinder).

Klik hier voor de link: Anitawillemsschrijft



4 opmerkingen :

  1. Ik heb je pagina geliket ;-).
    ik zit zelf steeds minder op Facebook, maar zal af en toe wel eens langskomen.
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Tja, in een tijd waarin de meesten zich al weer terugtrekken van facebook, stap ik pas in....;-)

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!