Heather Nova - The way it feels

Ik stond op het punt een logje te schrijven over een leuke winkel in Zweden (houden jullie tegoed), toen Michel net binnenkwam van zijn tochtje naar de platenwinkel. Weer iets voor zijn collectie dacht ik, maar dit plaatje is voor mij!


Het nieuwe album van Heather Nova. The way it feels. 





Ik ben al jaren fan, maar de komst van dit album had ik even gemist.....

'Ik geloof dat ik over iets anders ga schrijven,' zei ik beduusd.

Ik luister nu naar het eerste nummer, maar ik moet het typen even stopzetten....
Heather Nova's stem is betoverend, resoneert in mijn borst, streelt als de hand van een geliefde langs mijn wang. Ik ben blij en ongerust tegelijk.
Het is als een meditatie oefening...

Wat een juweel!

OOR magazine heeft er ook lovende woorden over geschreven:
'[...] De zangeres en muzikante uit Bermuda [is] toe toe aan haar negende album en dat is een waar meesterwerk geworden, dat direct met opener Treehouse de toon zet: vleugje Americana, sprankje folk en altijd die karakteristieke, goddelijke stem [..]
Wat na dat eerste nummer gebeurt, grenst aan een optimale, zorgeloze dag vol geluk en liefde.
Een bloedstollende symfonie van ruim 64 minuten, niets minder.'

get your copy here

Reacties

  1. Ook op y ou tube te beluisteren :-) Ik zocht haar even op..... het hele album!
    Dank!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You tube is leuk als kennismaking, maar er gaat toch niets boven de beleving van een echt album. :-)
      Plaatje opzetten, naald er op en later omdraaien....heerlijk....zo wordt muziek luisteren echt een activiteit. En voor het gemak zat er ook een cd schijfje in de platenhoes.

      Verwijderen
  2. Ik ben ook al jaren fan! Inderdaad, wat een stem.
    Het nieuwste album hoorde ik nog niet. Ik ga dadelijk eens zoeken op 't net.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook dol op Heather Nova. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je muziek, zo fijn een nieuwe plaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed, ik ga ook luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!

Populaire berichten van deze blog

Bakken met de airfryer

Spookpak maken van oud laken

Hoe bouw je een yoga routine op (deel 1)