donderdag 28 augustus 2014

Loomen is zóóóó zomer 2014

De meiden zagen gisteren de zus van hun vriendinnetje vingerhaken. Eén keer raden wat ze vanmorgen wilden doen :-). Ik voorspel een nieuwe rage ;-).


het loomen heeft plaatsgemaakt voor
ouderwets vingerhaken


Zo begonnen wij vandaag onze vrije dag vanwege Bommen Berend. 's Middags nog naar de kermis geweest. Ik wilde niet te lang vanwege mijn been. Het is goed verlopen gisteren, maar onder de indruk was ik wel. Vijf mensen (misschien nog een zesde, ik raakte de tel een beetje kwijt) rond de behandeltafel is alleen al reden om onder de indruk te raken. En dan nog zo'n groot drukverband....
De artsen verwachten geen nare uitslag en ikzelf eigenlijk ook niet. Maar zeker weten doe je het nooit. Die uitslag hoor ik later nog wanneer de hechtingen er weer uit moeten.

Ben trouwens heel blij met mijn nieuwe Romika pantoffels. Gekocht tijdens ons tripje in Duitsland.


10 opmerkingen :

  1. Fijn je te lezen, mooie pantoffel zeg wauw. X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pantoffels zijn in meerdere kleurstellingen te koop.

      Verwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, dat vingerhaken.
    Toch altijd wat spannend als je op zo'n uitslag moeten wachten hé, maar als de dokters er gerust in waren komt het wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vingerhaken ging ze best goed af.
      Ik juich nog niet te vroeg wat de uitslag betreft, dat weet ik pas zeker na de test, maar ik hou wel vertrouwen.

      Verwijderen
  3. leuk dat ze interesse beginnen te tonen voor haken is een leuke hobby, ik heb niet veel tijd..met zo,n regenachtig weer vandaag misschien haak ik ook...de pantoffel is leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haken is inderdaad een leuke hobby. Zelf brei ik meer, maar voor de kinderen geeft haken sneller resultaat.
      Fijn weekend alvast.

      Verwijderen
  4. Sterkte met je been! En leuk dat ze vingerhaken oppakken. Volgende stap punniken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Het woord 'vingerhaken' lijkt op de kinderen een extra aantrekkingskracht te hebben. Meer dan gewoon 'haken'.
      Met dat punniken weet ik het nog niet. Dat hebben we wel eens geprobeerd, maar dat duurt eindeloos voordat er een koord onderuit komt. Dat vond ik zelf als kind ook een slome bezigheid.

      Verwijderen
  5. Hoi Anita,
    Ja, de meiden geven alvast een voorteken voor wat de nieuwe trend wordt... Zou zomaar kunnen ja...
    Bij mij is er jaren geleden een moedervlek verwijderd in mijn nek. Zo dikke donkerbruine vlek. Twee hechtingen en een klein verbandje was het enige... wel weggesneden onder plaatselijke verdoving. Gelukkig kreeg ik een klein poosje later via huisarts te horen dat er hier niets naars aan de hand was. Wel goed dat het op het lab wordt nagekeken.
    Ik duim voor je dat het hier ook goed blijkt...
    Ik wens je een heerlijke dag en alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een wereldwijde trend zal het niet worden, maar allicht onder de klasgenootjes :-)
      Fijn dat jouw moedervlek goed was. Ik weet niet hoeveel hechtingen ik heb (vergeten te vragen), maar wel meer dan twee. Een kleine pleister maakt het ook allemaal wat minder erg. In de nek was vast geen prettige plek om een wond te hebben.
      Jij ook alvast een fijn weekend.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!