zondag 11 mei 2014

Moederdag

Dit was de mooiste moederdag ooit! Tevens de eerste keer dat het hier in huis gevierd werd.


Het begon om 6 uur.
Ik kreeg een ontbijt op bed. Twee weken geleden hadden de kinderen me al gevraagd wat ik wilde hebben. Papa moest thee zetten en plakjes kaas snijden, want dat konden ze zelf nog niet.
Ik heb er van genoten!

Het deed me een beetje denken aan de kraamtijd. Toen lag ik ook op bed. (d.w.z. als ik geluk had).  Met de kinderen erbij. En was ik moe. En was papa moe. En kreeg ik wat eten en drinken op een dienblaadje naast mijn bed.
Dat was bijzonder, maar vandaag heb ik er veel meer van genoten dan toen.


4 opmerkingen :

  1. wat fijn dat je zo genoten hebt , moederdag is een speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijkheid. Persoonlijk ben ik niet zo van het ontbijt op bed (al die kruimels is bed brr), maar als je er van kunt genieten ......

    Dat is het belangrijkste. X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!