maandag 31 maart 2014

CLOG - A Cat's photo log

Is it a blog?
Is it a plog?
It's a clog!

Een dag uit het leven van een kat. 


8.39 u opstaan. 


hèhè, wat duurde dat lang! zomertijd is weer ingegaan zeker?


8.51 u. ochtendgymnastiek


8.53 u. de ochtendronde


8.55 u. mooie grote kattenbak. Merken ze niks van. 


9.02 u. even wat eten. 


9.36 u. toch nog eens kijken wat er buiten te doen is. 


9.44 u. dat vogeltje lijkt mij wel wat. 
er komt een dag dat ik je pak gevleugelde vriend. Serieus!


10.22 u. ik probeer een dutje



10.45 u. dit wordt niks, veel te druk hier boven. 


10.58 u. spelen!


10.59 u. papier is zó leuk!


11.00 u. zo, klaar  al weer. 




11.41 u. tijd voor mijn ochtendrondje. 


11.42 u. ook niks te beleven. 


11.57 u. niks zo lekker als regenwater 



12.03 u. ik probeer het nog een keer binnen
jaaa, jij bent ook lief.


12.54 u. hèhè een dutje. 


12.54 u. grmmmbl.


13.24 u. hé kijk, ze gaan weg


15.51 u. wat een rust....


18.01 u. ik lig nog prima.


18.12 u. nou ja, nu je me toch wakker gemaakt hebt kan ik net zo goed wat eten. 


18.26 u. eens kijken wat de familie buiten doet. 


19.29 u. werken jullie maar lekker door. 
zeker last van de zomertijd. 
Het is bedtijd!



20.33 u welterusten druktemakers!


21.50 u. ik lig hier. zoek jij maar een ander plekje. 


22.43 u. nog even bij de baasjes op bed liggen voor het slapen gaan. 
Wat wil ze nou toch aldoor met die camera?!
Ik hoop dat het morgen afgelopen is met die grappen. 


22.44 u weer op m'n kamer. Jullie ook welterusten baasjes!


5 opmerkingen :

  1. Hoi Anita,
    Wat een leuk verslagje van een dag uit het leven van de kat... Spannend en enerverend zou ik het niet willen noemen, maar een hondeleven is het nou ook weer niet...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha jaaaaa goed zo! Grappig zo even mee te kijken! Wat een leventje hè!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat leuk te lezen een dagje van jullie kat.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!