zondag 28 juli 2013

Lekker in de keuken aan de slag

Vanmorgen hebben de kinderen en ik enorm uitgeslapen. Michel was voor mij aan uit bed en dat komt zelden voor. Echt lekker heb ik trouwens niet geslapen door al die zomergeluiden van buren, de warmte en een dochter die me 's nachts riep.
Maar ik had vanmorgen meteen zin om een kastje aan te pakken in de keuken. Ik heb zóveel plezier van de kastjes die ik al gedaan heb in het kastjesproject. Ik geniet nog elke dag mijn plastickastje en mijn bakkastje. Ook de bakmat vind ik nog steeds een geweldige vondst. (Later kwam ik bij de Action goedkopere bakmatten tegen trouwens.)

En terwijl ik toch in de keuken bezig ben kan ik jullie tussendoor trakteren op foto's van wat van mijn vakantiesouvenirs.


Een aardewerken schaal. Gemaakt in Bulgarije. 
Ik weet het, heeft niets met Schier te maken, behalve dat ik 'm daar gekocht heb. Maar hij is wel mooi. 


Een pakket schelpen. Ook niets met Schier te maken, want ze komen van een tropisch strand, maar er zitten schelpen bij die ik wil gebruiken voor een knutselproject. 

Maar nu voor het echte werk: 



Van die aardewerken voorraadpotten heb ik er vier, maar ze staan nu achter elkaar. 
En dat is a) niet zo handig en b) niet zo mooi. 

Ik wil eens proberen of het anders kan en de boel wat opruimen. 




En dat is gelukt. 
Mijn voorraad lege conservenpotjes en een serie kaarsen zijn naar een kast op zolder gegaan. 
Zo, dit was lekker. Ik heb al zin in de volgende.




5 opmerkingen :

  1. Wat een lekker verschil weer. Dat ziet er zeker weer goed uit. Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan weer zin heb in een nieuw kastje. Dus om naar de volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er goed uit....lekker overzichtelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schaal! En leuk dat je weer aan kastjes begonnen bent. Het is altijd leuk en inspirerend om te zien hoeveel verschil even opruimen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het zelf ook heerlijk om weer zo actief met de kastjes bezig te zijn.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!