zaterdag 13 juli 2013

Groeten van Schiermonnikoog


Dit is de derde achtereenvolgende zomervakantie die we op ons favoriete eiland Schiermonnikoog doorbrengen. We hebben al op heel veel mooie plekjes gezeten hier, maar waar we nu zitten is wel heel erg boffen.
Wat een prachtig sfeervol huis, van alle gemakken voorzien. En daar hou ik van. Van gemakken. Ik zit liever met iets verlegen, dan om iets verlegen. Daarom neem ik zoveel mogelijk van huis mee. Ik hou er niet van om in de vakantie steeds op pad te moeten om vergeten artikelen te kopen. en ik hou er niet van om dingen nieuw te moeten kopen, terwijl ik het thuis wel heb liggen. Helemaal goed heb ik het dit jaar niet gedaan, want we hebben al 25 euro aan emmers en scheppen moeten uitgeven, omdat we dat niet mee hadden genomen. Da's toch weer een terrasje minder denk ik dan :-). 
Maar we hebben een daalders plekje dit jaar! Dit is waar wij terecht zijn gekomen:



Vanaf een hoge duin achter ons huisje is aan de ene kant de Waddenzee te zien.



En aan de andere kant de Noordzee.










Het lijkt wel een Engelse cottage:

 

Er zijn allerlei sfeervolle hoekjes en details in het huisje:








En als ik nog mijn klassiekers wil bijlezen, dan heb ik keuze genoeg. Ehhh...ik sla mijn beurt even over. A bientot!

9 opmerkingen :

  1. Heerlijk zo te lezen ik zou zeggen Genieten!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er geweldig uit, geniet ervan! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk en heel gezellig uit, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat een heerlijk huis, ziet er fantastisch uit.
    Geniet er lekker van...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig huisje, geniet lekker van je vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!