dinsdag 25 juni 2013

Kastopruiming: wasbare zwemluiers

Een tijd geleden heb ik de kast van de kinderen opgeruimd en opnieuw ingedeeld. Hun boeken stonden op de bovenste plank en die plank begon flink door te buigen onder het gewicht. Het leek me beter om de boeken te verplaatsen naar het onderste vak, waar de steunbalk zit.
Van het opruimen had ik wel foto's gemaakt, maar vond het later niet nodig om er over te bloggen.

Maar ik kwam in de kast nog twee wasbare zwemluiers tegen. Prachtige broekjes, gekocht bij Kaatje Katoen, maar ik heb ze niet meer nodig.
Kan ik een van mijn lezers hier blij mee maken?

De oranje komt uit de meisjescollectie, heeft een hulameisje-print en ruches op de achterkant. Geschikt voor baby van 4,5 tot 8 kg. Maat S.
De andere komt uit de jongenscollectie, maar die vond ik prima draagbaar voor meisjes. Ook een hawaii-print. Geschikt voor baby's/peuters van 8 tot 10 kg. Maat M.
Voor een schappelijke vergoeding. Wanneer je interesse hebt, mail me op anitasdagboek [@] gmail . com






En nu ik er alsnog een stukje aan de kast wijdt, bij deze een verslag van de opruimsessie. 
Dan heb ik die foto's ook niet voor niks gemaakt. Oh, heb ik helemaal geen foto van de voor-situatie? Nou, da's ook wat.
In ieder geval: op de bovenste plank stonden de boeken. Je kunt nog een beetje zien dat de plank doorbuigt.



Een bijkomend voordeel van de boeken op de onderste plank hebben, is dat de kinderen nu zelf een boek kunnen pakken en wij ze niet steeds hoeven op te tillen. :-)


Dit boek heb ik gekregen van een lieve collega en is letterlijk stuk-gelezen door ons. 
De rug is er af, maar ik heb 'm kunnen repareren. 


Ik was een beetje naïef door te denken dat ik simpelweg de spullen van de planken kon overpakken. 
Niet alles paste nog in de kast. Dat kwam vooral omdat er op de bovenste plank achter de boeken nog heel veel spullen verstopt lagen. Dit gaat allemaal naar zolder. Onder het mom: dat zie ik later wel weer. 


2 opmerkingen :

  1. Hoi Anita,
    Wat zijn ze schattig, die broekjes. Daar kun je vast iemand heel blij mee maken...
    Lekker opgeruimd is je kast weer. De kleding is natuurlijk ook meegegroeid met je meiden, dus een heel andere indeling is dan weer nodig. Handig dat ze nu zelf hun boeken kunnen pakken...
    Ik wens je een heerlijke woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige broekjes. Nee die heb ik niet nodig , maar de kast is wel weer mooi opgeruimd en zeker makkelijker de boeken op de onderst plank.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!