vrijdag 7 juni 2013

# 109 De deurklink

Met al die nieuwe zaken die mijn aandacht al weer hebben, zou ik bijna vergeten te vertellen hoe het met de deurklink afgelopen is. Gelukkig herinnerde Marie-Anne mij er aan.

Al jullie reacties van herkenning waren onverwacht een steun voor me. In dit soort kwesties heb ik vaak het gevoel dat het aan mijn persoonlijkheid ligt. Dat het iets aan mijn uitstraling is waardoor men mij liever afwimpelt. Dat zal best wel eens zo het geval zijn, maar het is toch vooral iets universeels.
Dus dank! Ook bedankt voor jullie complimenten op de deur.

Blijkbaar was ik nu bij de fabrikant wel aan het goeie adres, want meteen na mijn mail afgelopen week, kreeg ik antwoord. Ik kon mijn adres doorgeven en dan zouden ze de juiste stift opsturen. En dan zou deze langlopende kwestie binnen 48 uur zijn opgelost.
Dat was zo'n heerlijk bericht, ik was meteen opgelucht. Pas een paar tellen later dacht ik er aan dat we al een keer eerder 'de juiste stift' hadden toegestuurd gekregen, dus werd ik toch nog een beetje voorzichtig in mijn hoop.
Maar het kwam helemaal goed. Dus hulde aan de fabrikant.

Woensdag kwam ik thuis van kantoor - Michel is woensdags thuis - en legde ik nietsvermoedend mijn hand op de deurkruk. Gek gevoel hoor. Na zo'n lange tijd wachten werd ik wel even overvallen door een gevoel van 'oh, is dit alles?' Op een of andere manier neemt zo'n deurklink in gedachten Koninklijke vormen aan of zo.



Een minor set back was dat de schroeven er niet bij pasten. Die waren te lang. Michel heeft er zelf wat schroeven bij gezocht, maar die passen niet helemaal bij het hele plaatje.

Inmiddels ben ik er al helemaal aan gewend. Nu passen de klink en de deur helemaal bij elkaar. Hoezee, weer een klusje geklaard.


6 opmerkingen :

  1. Ook wat fijn dat nu eindelijk je mooie drukklink er op zit. Ik kan me voorstellen dat je hier heeeeel blij mee bent. Ik zou zeggen genieten maar van die klink ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pppf wat een fijn gevoel moet dat zijn..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG!! Het is eindelijk AF ;)
    Fijn voor je en het zet er supermooi uit, nu is de deur NOG mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat fijn dat het nu helemaal goed is gekomen. De deurklink lijkt wel wat op die van ons... grappig en heel mooi natuurlijk.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En fijn dat je dat eindelijk af hebt kunnen ronden. Het is zo vervelend als dingen buiten je eigen schuld om maar blijven liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig eh hoe snel zoiets dan weer went :-) Dank blog voor je lieve woorden als reactie op mijn 200e blog, daar werd ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!