vrijdag 7 juni 2013

# 107 Letterbak decoreren - deel II

Met de naderende opknapbeurt van de slaapkamer van de meiden op mijn hielen moest ik deze week snel de tweede letterbak afmaken.
Juni is nooit de beste maand voor mijn energieniveau vanwege hooikoorts. En dan is juni ook nog altijd een bomvolle maand. Op het werk altijd weer drukte met de afronding van het collegejaar en alles weer in paraatheid brengen voor na de zomer. En thuis staat er ook vanalles in de agenda.
Inmiddels ben ik een beetje hyper aan het worden van alle deadlines die ik aan het afwerken ben.

Ik had besloten om maar twee dezelfde letterbakken te maken, om onenigheid en teleurstellingen over wie welke bak krijgt te voorkomen.
Dat betekende dat ik nog eenzelfde set decoratiepapier moest kopen.
En toen bleek het uitverkocht! Hebbie dat weer!
Pff, denk, kraak, zucht. Geen tijd om de hele stad af te struinen, want ik had lunchpauze.
Bij de pipo's koos ik toen een paar mooie vellen scrapbookpapier.


Het hertje is zooo schattig. 


Uiteindelijk heb ik van de eerste letterbak vellen in de tweede letterbak overgedaan, want dat combineerde beter met kleuren en patronen. Bovendien leek het er op dat de ene bak veel mooier zou gaan worden dan de andere. Ik zag de bui dus al hangen.  


Nu heb ik de schattigheidsfactor evenredig verdeeld. 
In deze bovenste zit helemaal rechtsonder een vel met roosjes, daar houdt Ellie van. 
In de onderste zit een vel met een hertje, daar houdt Gemma van. 


Ik zou zelf niet kunnen kiezen.
Jij dan?



6 opmerkingen :

  1. Wauw ze zijn echt leuk geworden. Nee ik kan ook niet kiezen als ik een van de meiden was wilde ik ze alle twee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei prachtig geworden! Kiezen zou op gevoel zijn en dan kies ik.... die met het hertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei superleuk!!! Zou ook niet kunnen kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave letterbakken. Ik zag laatst ook leuke witte bij de Xenos volgens mij. Maar zo met het (scrapbook)papier erin is het nog leuker. Dank voor de tip. *duikt in de kast voor leuk papier*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen dat ik je enthousiast heb kunnen maken.
      Ik vond de letterbakken niet goedkoop (bijna 20 euro per stuk), maar ze zijn precies wat ik zocht.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!