vrijdag 7 juni 2013

# 108 Let niet op de rommel!

Gisteren nam ik een dagje vrij van mijn werk. 
De kinderen hadden margemiddag van school en ik nam de hele dag vrij. 

's Ochtends zat ik niet in de zon buiten. 
Toch al geen hobby voor een hooikoorts patiënt. 
Nee, ik pakte de sausroller. 


Dit is muur nummer 1 na een laagje roze. 


De rest van het huis ziet er zo uit:


de kleedkamer.


de overloop.


de zolder.

Je ziet het: ik hoef me voorlopig niet te vervelen. 

Tot na het weekend. 




3 opmerkingen :

  1. Nee dat is duidelijk haha. Maar wat moet je anders aks hooikoorts patiënt ;-) succes er mee van het weekend ik hoop juist veel buiten te zitten en even lekker niets te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh dat roze is schattig!!!!
    Je kunt niet continue in de zon zitten, lekker toch als je je zo nuttig maakt? Geeft alleen maar voldoening! Ik krijg zelf altijd meer energie van de zon en het is super als je die goed gebruikt, toch???
    En als ik de andere foto's zie, hahahahaha, jeuken mijn handen! nooit gedacht dat IK dat nog eens zou zeggen ;) Maar als de kamer klaar is denk ik dat het meeste gewoon weer terug verhuist en dat het weer netjes is ;)

    Oh ja, ik vind het mega leuke bedjes, snoeperig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleur... soms vind ik het jammer dat ik vroeger, toen onze meiden klein waren, nooit roze in hun kamers aangebracht heb. Nu kan het niet meer ;-)
    En die rommel... tja, zoals mijn favoriete DIY bloggers zeggen: the middle makes no sense. Uiteindelijk komt het wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!