vrijdag 17 mei 2013

Uitslag give away

Wat gezellig veel deelnemers.
 Ik had het mezelf weer niet makkelijk gemaakt door uit drie cadeaus te laten kiezen :-)
Hoe pak ik dat aan zonder zelf de draad kwijt te raken?

Ik maakte op klad drie kolommen met de cadeaus, scrollde door de reacties en schreef de namen bij de gekozen cadeaus. Bij Geertrude en Mirjam had ik een dilemma. Zij hadden namelijk niet aangegeven of en waarvoor ze mee wilden doen. Maar beiden zijn goede blogbekenden, dus niet mee laten doen vond ik niet kunnen. Hoe moest ik dat naar eer en geweten aanpakken? Ik heb besloten om ze voor alle cadeaus mee te laten trekken en als ik hun naam trek en ze zeggen dat 'het echt niet had gehoeven' (want volgens mij zijn zij beiden zo bescheiden :-)) dat ik dan opnieuw ga loten.  



Daarna knipte ik een enorme hoeveelheid vierkantjes
en maakte op de vloer wederom drie kolommen met de bijpassende namen. 
De namen vinkte ik af op mijn lijst. 


Daarna vouwde ik de papiertjes. 


Eerst gaan de lootjes voor de roze vaatdoekjes in een knikkerzak en liet ik Michel lootjes trekken. 



Gefeliciteerd Marie-Anne
Zij wil graag een mold maken van de vaatdoekjes (heiligschennis ;-)!). 
Ik weet niet wat een mold is, maar ik ben heel benieuwd. 
Veel plezier met je cadeau.




Dan door naar de blauwe vaatdoekjes. 


Hoera, moedervan12 is winnares geworden. 


Tot slot de wake-up light. 


Gezinsleven mag zich de gelukkige winnares noemen van een wake-up light. 



Ik was zo slim om meteen na het trekken van het lootje het bijbehorende cadeau op te schrijven :-)

Gefeliciteerd aan deze drie dames. 

Je kunt je adres mailen naar anitasdagboek[at]gmail.com
en dan stuur ik je cadeau zo snel mogelijk naar je toe. 


10 opmerkingen :

  1. jeetje een hele organisatie zo he! Gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een mail gestuurd hoor! Superleuk dat ik gewonnen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhhhh wat supersupersuperleuk dat ik gewonnen heb!! dank je wel! Ik win nooit iets (maar ben gelukkig in de liefde) dus vind het extra leuk, dank je wel!!!!
    Een mold is trouwens een een uhhhhhh, hoe leg ik dat nou uit!! Een vormpje van siliconen, die ga ik dus maken van zo'n vaatdoekje ;) en dan kan ik dus een taart maken die jouw handtekening draagt ;) Die taart ziet er dan dus gebreid uit, snap je het een beetje?? En alsie klaar is ga ik het doekje gewoon als vaatdoekje gebruiken want er gebeurt verder niks mee ;) thanxxxxxxxxxxxx, echt super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooh, dát is een mold. Dat klinkt nog creatiever dat een vaatdoekje breien :-)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de winnende dames! En sorry dat ik het je zo moeilijk gemaakt heb, ik had een beetje te haastig gereageerd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet hoor. Het loste zich al weer op.

      Verwijderen
  5. GEFELICTEERD!!!! voor alle drie de dames

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Wat een feest! Ik zal je snel mailen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!