dinsdag 30 april 2013

En ..wat hebben jullie gekocht op de vrijmarkt?

Wij hebben weer wat spullen toegevoegd aan ons huishouden. Iedereen is heel erg in z'n nopjes met zijn of haar aankopen.


Twee lappen stof (ikea). 
Nog geen idee wat ik er van ga maken, maar dat komt nog wel.

Een stoeltje voor Grote Baby. Er hoort ook nog een onderstel/box bij. De wereldbol kreeg Gemma zomaar bij een andere kraam.



Michel heeft weer wat vinyl voor zijn verzameling jeugdsentiment. Abba, ELO en Supertramp.


Ik kocht zo'n ouderwets brabantia handdoekenrekje met schort. 
Wederom: wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, maar ook dat vindt wel een leuk plekje.


Ellie koos gedecideerd deze knuffelhond. Hij is al in bad geweest, want zijn oren zaten vastgeplakt d.m.v. suikerspin. 
Verontwaardiging over de eerste kennismaking met suikerspin: 
'Mama, suikerspin is zoét!' en 'Mama, dit plakt!'

En jullie? 
Ben je blij met je aankopen of heb je al spijt?

4 opmerkingen :

  1. Hier geen inkopen gedaan, maar wel een suikerspin gehad :D ook hier was het een beetje plakkerig, maar wel lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Wij zijn gisteren helemaal nergens geweest. Druk met werk, griep enz. Maar goed ook, want ik was juist zo lekker bezig met ontrommelen en ik kom nooit met legen handen thuis van de vrijmarkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Jullie zijn heerlijk geslaagd op de vrijmarkt afgelopen dinsdag, zo te zien. Voor ieder wat moois. Je lappen stof vind ik super mooi, ik ben heel benieuwd naar wat daar uiteindelijk van gemaakt gaat worden...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!