maandag 22 april 2013

# 98 Testcase Philips Steam Plus

Een van de pluspunten van Michel's werk is dat hij af en toe een nieuw product mag testen. Dat is leuk, maar ook een serieuze aangelegenheid, met enquêtes enzo.

Sinds vorige maandag hebben we de Philips Steam Plus in huis. Sweep and steam.
Hij stoomdweilt je gladde vloer en veegt meteen de kruimels op. Je gebruikt alleen schoon water, geen allesreiniger o.i.d.



Dweilen is een ondergeschoven kindje van me, dus er was genoeg om te testen. 


Een paar keer er over heen. 


Helaas geen close up foto. 
Wij waren allemaal meer in beslag genomen door het apparaat dan door het fotograferen. :-)


Nog meer aangekoekt vuil. 


En weer schoon.


Hier wel een close up. 



Het resultaat na een keer dweilen/vegen. 


De volgende foto is van alle opgedweilde viezigheid. 
Je kunt nu nog wegklikken als je daar niet tegen kunt. 






Wij zijn aangenaam verrast door het resultaat. Toch wel handig dat ik niet eerst hoef te stofzuigen. 
Dat scheelt toch werk. 
Maar of ik 'm daadwerkelijk ga kopen is een andere vraag. Maar goed, dat komt door mijn behouden karakter. 

Het is de bedoeling dat we 'm de komende twee weken veelvuldig gaan testen. 
Onze vloeren zullen glimmen als nooit te voren!

4 opmerkingen :

  1. Leuk dat je dat mag testen zeg. Heb je zo ook wel eens iets gekocht of ben je altijd zo behoudend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een heel frivole echtgenoot, dat houdt de boel in balans ;-)

      Verwijderen
  2. Je mag hier ook wel een keer langskomen met dat apparaat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha!
      Gisteren heb ik de badkamervloer er mee schoongemaakt. Vlekken onder kastjes die ik normaalgesproken oversloeg heb ik nu weggewerkt.
      Leuk speelgoed ;-)

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!