vrijdag 29 maart 2013

# 92 Ach, laat ik dit ook nog maar even doen

Toen de kinderen maandagavond onder de douche gingen, zat ik op de badrand te kijken naar het toiletmeubel waar ik al bijna doorheen was. 




Aan de linkerkant is nog een klein deurtje, daar zit niet echt noemenswaardige rommel in, maar als het niet hoeft opgeruimd te worden, dan toch in ieder geval schoongemaakt. 





 En als ik toch maar zit te wachten, dan kan ik wel even dat kastje aanpakken. 
Haha, als ik nu de foto bekijk dan oogt het eigenlijk best een rommeltje. 
Onderin zit een mandje met kettingen die door de kinderen gebruikt mogen worden. 
Bovenin een mandje met, tja, hoe zal ik dat eens categoriseren? Vakantiespullen? In ieder geval geen spullen die ik dagelijks gebruik. 




In het midden mijn verzameling douchemutsen. Die neem ik altijd mee uit hotels. Vooral in Amerika had je die veel. Ik heb ze thuis ook een tijd gebruikt, maar mijn doucheroutine is veranderd. Ik zou ze weg kunnen gooien, maar op een of andere manier wil ik ze heel stellig bewaren. Ze zijn quirky en je wil er niet mee gezien worden, maar toch maken ze me vrolijk. Alle reden om toch te bewaren dus. 


Vraag me niet waarom, maar dit leg ik ook terug. 




Sopje gemaakt in de wastafel. 


Het eindresultaat. 

Verder deze week had ik weinig tijd, ook om te bloggen, vandaar dat deze post vandaag verschijnt. 



2 opmerkingen :

  1. handig zo'n combinatieklus :)


    enne badkamer is nu toch bijna klaar denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA waarom zou je wachten als je toch wat kunt doen ;-) Lekker bezig geweest zo te zien. Ennuuh die badmutsen kun je misschien nog wel nodig hebben haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!