vrijdag 22 maart 2013

# 89 Vooral veel haren en stof

Ik ben nog niet helemaal klaar met de badkamer. Er is niet heel veel werk meer te doen, maar toch, het moet nog wel even gebeuren.
Vandaag heb ik 'mijn' laatje gedaan. Waarschijnlijk had ik deze als eerste moeten doen, want deze ben ik het langst uit de weg gegaan. Als ik deze als eerste had gedaan, was ik er van af geweest. Maar goed, je weet hoe dat gaat.

Maar vandaag nam ik deze horde. Er zit een grote verscheidenheid aan kleine losse spulletjes in en vooral heel veel haren en stof.


Zo begon ik. 


Zo ziet het er uit als ik de bovenste spullen er af heb gehaald. 


Deze haarborstel..mmm die is echt aan vervanging toe. En hij had jaren geleden al vervangen mogen worden. Op sommige punten hanteer ik een verkeerde zuinigheid.



De bodem. 
Losse tandenstokers dankzij een verpakking waar de bodem uit viel. 



Dit spiegeltje komt uit de diensttijd van mijn vader. 
Als tienermeisje tapete ik de randen af, maar de tape is losgegaan en nu zijn de randen plakkerig. 
Hier moet wasbenzine aan te pas komen. 
Ik maak er een apart klusje van, vandaag is er net even te weinig tijd om het meteen te doen. 



Een paar losse dingen, zoals nagelvijlen, oordopjes, zakjes, heb ik weggegooid. 
Andere zaken, kinderhaarelastiekjes, pleisters, munten, heb ik elders opgeborgen.

Nog steeds redelijk wat losse spullen, maar ik kan ik zeker mee leven. 
En, niet onbelangrijk, hij is weer schoon!


3 opmerkingen :

  1. Hoi Anita,
    Ik had hier ook zo'n soort laatje, niet in de badkamer maar in een kast in de logeerkamer. Ik heb er een onderverdeling ingemaakt van plastic bakjes van de chinees... Zo blijven bepaalde kleine dingen lekker op hun plaats liggen, misschien iets voor jou? Verder is er mooi weer een horde genomen natuurlijk... Op naar het eindpunt? Of was dit echt de laatste horde...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, net als Mirjam, heb ik mijn lade ook ingedeeld met losse bakjes. Ik heb destijds bij Blokker zo'n set gekocht voor keukenlades. Maar die willen ook heel best in de badkamer of waar dan ook. Het bevalt me prima en de la blijft, ook bij het open en dicht doen, altijd opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja kan me heel goed voorstellen dat je ergens tegen op ziet. Hier komt het ook regelmatig voor en als ik dan later zie hoeveel tijd ik er mee kwijt was viel het best wel mee. Al heb ik ook nog steeds een kamer op mijn lijstje staan waar ik heeeeeeel erg tegen op zie, maar daar ga ik de komende maanden korte metten mee maken. :D

    Jij ben ik ieder geval weer een klus lichter. Het ziet er weer heerlijk schoon en opgeruimd uit. Ennuh voor die losse spulletjes zijn bakjes zeker handig dat heb ik hier ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!