vrijdag 1 maart 2013

# 81 De plakboeken zijn bijgewerkt

Vandaag heb ik - voorlopig - mijn laatste half uurtje aan de plakboeken gewerkt. Na mijn laatste blog hier over heb ik verspreid over een aantal dagen hier nog ongeveer 3 uur aan besteed.



Op aanraden van Conny heb ik twee doosjes opgesnord en daar gaan nu de werkjes in. 
Het gaat om die twee witte doosjes (deksel van printerpapierdozen). Ik heb er wel de namen van de meiden op gezet, maar op de korte kant. Niet zo handig ontdekte ik. 
Ik wil ze gaan die beplakken met een vrolijke folie, zodat ik ze beter uit elkaar kan houden.



Nu de plakboeken bij zijn, is de plank zelf aan de beurt. 
Een mooie volgende klus. Er valt nog wel wat ruimte te behalen. 

Fijn weekend. 
Anita

4 opmerkingen :

  1. Wat heerlijk - alles weer bijgewerkt. En de dozen lijken mij ook een goed idee. Volgens mij een heel handig formaat.

    Succes met het plankje. Ben benieuwd op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee van die dozen. En ook fijn dat je je plakboeken hebt kunnen afronden.

    Nu kwestie van bijhouden elke keer, dan ben je er de volgende ronde al veel minder tijd mee kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita
    Wat heerlijk dan hè, als je weer bij bent met een klusje. Ik heb ook mijn plakboek afgelopen week weer helemaal bijgewerkt. Daarin bewaar ik toegangskaartjes van bijv. een museum, kaarten die ik van familie en vrienden krijg als ze op vakantie zijn en allerlei foldertjes en kaartjes van onze eigen vakanties... Begonnen in 2003 geloof ik en inmiddels in die 10 jaar een prachtig chronologisch overzicht van alles en nog wat..
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ik je heb kunnen helpen met die doostip. Bij mijn zus werkt het ook heel goed. Lekker dat je het nu allemaal ingeplakt heb. NU kun je het gewoon eens in de zoveel tijd doen net als andere andere klusje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!