donderdag 21 februari 2013

# 80 De zolder

Vandaag ga ik naar zolder. Niet voor het echte opruimwerk, maar voor het omgooiwerk.

De stellingkast met de administratie, gaat naar links. En de spullen links wil ik groeperen en het kinderkeukentje verplaatsen naar rechts. Verder geen gedoe. Niet teveel werk op de hals halen. Beloofd.


Vooraanzicht.

Een blik naar rechts.

Een blik naar links. 

 En zo is het geworden. 



Links de lage schuifkast een kwartslag gedraaid.
En de stellingkast met de administratie er boven op. 


Rechts naast de boekenkast het keukentje en
het losse speelgoed in een lege stellingkast.


Zelfs in het midden is er weer wat orde. 

Wat weer een resultaat, zul je denken. (of misschien ook wel niet). En dan dit allemaal zonder gedoe?
Welnee. Het eerste probleem was al dat de stellingkast net iets te hoog was om op de schuifkast te kunnen. Gelukkig was Michel thuis en die wilde wel even klusman zijn, wel nog voor het hoge BTW tarief van 21% :-).
Dan had ik bedacht de lege stellingkast rechts af te voeren. Totdat ik het keukentje er tussen schoof. Dat past precies en hé, in die stellingkast kon ik mooi het losse speelgoed opbergen!

Ik vond het heerlijk deze fysieke klus. Heel wat anders dan met het hoofd erbij knutselplakboeken maken. Heel goed voor de afwisseling.


4 opmerkingen :

  1. Het ziet er wel een stukje rustiger uit nu. En het keukentje lijkt nu op een gunstigere (lichtere) plek te staan.

    Heb je nog verdere plannen voor de zolder? Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er goed uit Anita. En ik vind ook dat afwisseling van klussen goed werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een heel stuk rustiger en netter uit. Een goede klus dus voor vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zeker goed uit. Wat een wissel truc allemaal niet kan doen voor een kamer hé

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!