woensdag 20 februari 2013

# 79 Plakken plakken plakboeken

Na een ochtendje blogjes schrijven en aan mijn moordmysterie te hebben gewerkt, moest ik 
's middags toch echt aan de bak, wilde ik het überhaupt nog af krijgen gisteren.
Ik sleepte wel een beetje met mijn voeten, hoor. 


Goed, alles paraat. Nieuwe tube fotolijm.
Fotootje gemaakt. Aan de slag. 

Hee, mijn fototoestel schiet uit mijn handen.
Ik krijg de nieuwe canvas prent voor de lens. Even een foto van maken.
Hij is echt heel mooi. Ik zou er zo tien minuten naar kunnen kijken.
Maar nee, daarvoor zit ik hier niet aan tafel. 

Zo, dat is een plakboek af. Het gele werkje is een zon, vorig jaar gemaakt op vakantie.
Het is niet handig in het plakboek, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om
'm weg te doen. Met een touwtje heb ik hem aan de ringband vastgemaakt. 

Ik ben al ruim een uur bezig. En dan te bedenken dat ik nog een plakboek moet met vergelijkbare knutselwerkjes. Zucht en nog eens zucht. Nog even doorbijten.

Da's balen. De tube lijm is leeg en ik ben nog niet klaar. 

Dan maar over op de kinderlijm. 

Nee, die maakt het papier bobbelig.
Ik stop ermee. 

Morgen ben ik weer in de binnenstad, dan haal ik bij de V&D nieuwe lijm en ook gelijk maar nieuwe plakboeken voor de schoolwerkjes. Nu ik toch bezig ben....

2 opmerkingen :

  1. Hoi Anita,
    Je bent lekker bezig zo, nog even doorzetten en je bent weer helemaal bij hoor...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je al zo ver bent met plakken!!

    En bedankt voor de tip van hoeveel per avond.
    13 naalden per dag en dan is de sjaal af.
    Hopelijk kan ik daarnaast een start maken met de trui. Maar daarvan is 1 naald 101 steken....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!