woensdag 6 februari 2013

# 73 Keukenkastjes wissel - deel II

Toch nog maar even een stukje schrijven, hoewel ik liever op de bank ga hangen, of - als ik verstandig ben - naar bed ga om te slapen.




Het kastje boven de oven. 
Er zit echt van alles in. Flessen wijn, kindertekeningen, losse recepten, breiwol die ik verstop heb en ook een lap stof die ik verstopt heb. (Beide had ik nodig om cadeaus voor de kinderen van te maken, maar dat moest natuurlijk een verrassing blijven.)


Een paar highlights: 




Dit schattige bordje heeft een scheur in de rand. Het is niet meer als bord te gebruiken, maar toch krijg ik het niet over mijn hart om 'm weg te gooien. 

Heeft iemand een creatief idee wat ik hier van kan maken?






Deze tassen hebben we aan onze bruiloftsgasten uitgedeeld. Ik wilde het plaatje gebruiken om in een trouwplakboek te doen, maar ik denk niet dat dat plakboek er komt. 
De kinderen hebben 'm al deels verscheurd. Het gaat bij hun knutselmaterialen. Ik heb genoeg andere aandenkens aan mijn trouwdag. (Mijn man bijvoorbeeld ;-))


Er komt al weer wat ruimte. 


1 opmerking :

  1. Haha wat grappig ik dacht meteen toen ik las niet meer te gebruiken, misschien kun je er nog iets leuks mee doen. Helaas op dit moment ff geen idee, maar mocht er iets in mijn gedachten komen hoor je het natuurlijk.

    Het is zeker weer een verschil toppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!