dinsdag 5 februari 2013

# 72 Keukenkastjes wissel - deel I

Gisteren was ik alleen thuis met een - niet meer zo - zieke Ellie. We hadden een leuk dagje met z'n tweeën. Samen naar de bakker, samen een cadeautje kopen voor Gemma, die heel dapper alleen naar school durfde, samen tv kijken. En ze wilde wel even meehelpen met het leeghalen van het plastickastje. 




Dit hele pakket bevat handleidingen en installatieinstructies van de keukenapparatuur. 
Het gaat naar zolder, bij zijn soortgenoten. 


Deze beestjes kwam ik ook tegen. Jak! Ik kom regelmatig zilvervisjes tegen in huis. 
Iemand een remedie?

Dan de voorraadbakjes....
Dat was wel ontluisterend moet ik zeggen. 
Ik had al een tijd het idee dat ik niet zoveel voorraadbakjes had. 
Nou zijn er een paar grote in gebruik, maar meer dan dit was er niet. 
Daar mag dus wel eens wat nieuws bij.



Maar nu komt het: 
Dit is de voorraad deksels.
Ergens klopt er iets niet....




 Zo is de stand na dag een. 
De keukendoeken zitten in een iets smaller kastje, maar er is genoeg plek voor alles. 
Het plastic is nu ruim behuisd.
Vooral de ruimte voor schoolbekers en broodtrommels is een verademing.


Het kastje met allerlei. 
Dit is tijdelijk. 


Links plastic, midden keukendoeken en rechts allerlei. 

3 opmerkingen :

  1. Broodtrommels en bekers blijven moeilijk denk ik. Volgens mij worden die in een kastje gewoon stiekem twee keer zo groot!

    Vooral het kastje met thee- en keukendoeken ben ik gewoon jaloers op! Wat mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk zul je nu nog wel regelmatig mis grijpen denk ik (gebeurde mij namelijk ook toen ik een paar kastjes omgewisseld had, omdat het makkelijker was), maar het ziet er zeker weer goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja dat klopt. Ik moet nu even nadenken achter welk deurtje ook al weer de keukendoeken liggen.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!