maandag 4 februari 2013

# 71 De keukenkastjeswissel

Ongemerkt is er meer tijd in de administratie gaan zitten dan ik dacht. En ook meer energie. 
Terwijl ik met de administratie bezig was, is al het andere een beetje naar de achtergrond geraakt.  
Het reguliere huishoudelijk werk is blijven liggen, dat schreeuwt om aandacht. 
En de kastjes en klussen die nog op stapel staan, staan inmiddels te dringen om ook aan bod te komen.
Poeh, daar kreeg ik toch even een dipje van.

De keukenkastje hebben dit gevecht om aandacht gewonnen. 
Het kastje met de broodtrommels en voorraad bakjes puilt uit. (het plastic-kastje)
De zogenaamde bak-kastjes staan ook nog op het programma en ik verwacht dat daar spullen tussen zitten die eigenlijk in het plastic-kastje thuishoren. Dat gaat natuurlijk nooit passen.
Mmmm...denk denk. Hee, die keukendoeken zijn eigenlijk heel ruim behuisd. 
Als ik die nou eens daar doe, en dan die spullen daar, enz. 

Kortom: er vindt een keukenkastjes wissel plaats. 
Maar hoe ga ik daar dan als 'een kastje per dag' over bloggen? Er zal nogal wat gehusseld worden over en weer. Dat wordt allemaal wel heel verwarrend met tafelzeil dat verhuist, onhandige hapjesschalen, lege eierdozen die elders naartoe gaan. 
Da's ook niet echt interessant. 

Ik ga er de komende week over bloggen.
Ik denk dat het een week in beslag neemt, maar pin me er niet op vast :-). 

Vandaag heb ik al een begin gemaakt. Daarover morgen meer. 
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen! 



Een collage van de kastjes waar het om gaat: 
bakspullen linksboven
bakspullen en overig linksonder
plastic middenonder
keukendoeken rechtsonder






2 opmerkingen :

  1. Nou ben benieuwd naar je grote wissel truc. Natuurlijk zal ik je e komende dagen volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi dat ziet er kunstig uit. Veel plezier met het wisselen en nadenken en dan waarschijnlijk nóg een keertje alles omgooien!
    Al blog je een maand over de keukenkastjes, als het maar uiteindelijk naar jouw zin is ingericht!

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!