woensdag 30 januari 2013

# 70 Quick fix met een Hema bakmat

In een van de keukenkastjes staan de snijplanken. Die planken glijden nog wel eens weg. Meestal worden ze gesteund door de airfryer, maar als ik die er uit haal vallen alle planken om. En daar ergerde ik me al een tijdje aan. 

Toevallig staan de planken nu rechtop,
 maar dat komt ook omdat ze er niet allemaal in staan. Twee andere zitten in de vaatwasser. 

Deze week had ik een ingeving: ze moeten op een anti-slipmat. Ik bedacht me dat een siliconen bakmat vast wel goed verkrijgbaar was. 
Vanmiddag was ik bij de HEMA en zag zo'n mat liggen. Eigenlijk vond ik 8 euro voor zo'n mat te duur, maar ik heb toch maar toegeslagen. De lunchpauze was niet lang genoeg om te gaan shoppen voor een goedkopere. Dus kocht ik 'm. 

Heb 'm er gelijk vanavond ingelegd. Snel, efficiënt! 
En als ik dan ooit nog een keer iets wil bakken op een bakmat, dan heb ik die in huis! Zo beschouwd is 8 euro goed besteed. ;-)

Hema bakmat


 En klaar is het kastje!

4 opmerkingen :

  1. Oh lachen, nog iemand met wegglijdende snijplanken. Zie mijn blog hoe ik dat net heb opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al een tijdje lees ik mee op je fijne blog. En vandaag even een reactie. Hee, en nog een goede oplossing voor de snijplanken ! groetjes Avonturijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!