vrijdag 11 januari 2013

# 62 Andermaal de zolder

Vanmorgen weer naar zolder getogen. Ik had een paar dagen te tijd gehad om over de volgende stap na te denken. Ik begon ermee om de kastjes naast elkaar te zetten. Voorheen kon dat niet, want toen stonden de cd kastjes er nog tussen.
Dat zag er al een stuk anders uit. Na wat heen en weer geschuif met de bakjes, had ik toch zomaar de moed om een plank aan te pakken.


Ik temidden van stapeltjes. 

Ik heb de volgende - blijvende - categorieën gemaakt: 
administratie
schrijven
recreatie
kinderen
werk

Het overige was oud papier, boeken, foto's. Die gaan bij hun soortgenoten. 


En dan is dit de eindstand voor vandaag.

Er is nog genoeg om uit te zoeken, maar ik word er al een stuk vrolijker van.

Fijn weekend!



3 opmerkingen :

  1. Dat ziet er al weer een stuk beter uit!
    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo knap dat je het al zolang volhoud! Ik ben wel eens begonnen maar heb het nog niet vol kunnen houden.... Misschien als de jongste na de zomer ook naar school gaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!