vrijdag 21 december 2012

# 58 Even snel: maar niet heus

Eigenlijk had ik dit kastje gisteren, of zelfs eergisteren willen doen, maar dat kwam er niet van. Vanmorgen zat ik in een flow, kinderen naar school voor kerstontbijt, thuis snel de tafel afruimen en dan nog voor 9.00 u aan de slag. Ja, in de badkamer.
Het is maar een kleinigheid, maar de potjes die onder het wastafelmeubel geparkeerd staan, storen me en ik wil ze uit het zicht.


Als je goed kijkt zie je rechts ook nog iets liggen. 


Het is een metermaatje, onmisbaar in elke badkamer!
(als je wilt opmeten hoe groot je nieuwe toiletbril moet zijn)


Hier nog een accessoire die overbodig is geworden. Hoewel, gisteren moest dat ding opeens weer gebruikt worden, dus kan maar zo zijn dat ik vanavond moppers krijg. 
Let ook even op de - deze keer bescheiden - verzameling lege toiletrollen.
Toen ik zelf nog niet met het kastjesproject was begonnen, maar alleen nog de blogs van anderen las, kwam ik een blogpost tegen over een verzameling van ongeveer 20 lege rollen. Dat was heel herkenbaar. Ik heb daar heel opgelucht bij gelachen.


En dan nu wil ik eindelijk die stickers van de weegschaal af hebben!

Tot nu toe geen vuiltje aan de lucht. Maar dan begint dit snelle klusje al aardig vertraging op te lopen. 
De batterij van het fototoestel is leeg en moet aan de oplader. (een keer naar beneden lopen)
Oud washandje voor de wasbenzine (een keer naar zolder)
Wasbenzine uit de keukenkast halen (terug naar beneden).
Mmm, heb toch wel iets nodig om de stickers te krabben (weer naar beneden, gelijk maar de deels opgeladen batterij en fototoestel meegenomen voor wat foto's)




Met een mesje gaat het beter. 


Wat ruik ik daar?


En als ik dan toch met de wasbenzine in de weer ben, verwijder ik ook maar even de stickers van de deurtjes. Ook dit 'even' valt tegen. 


Maar het is wel gelukt. 


Bijna als nieuw. 


Ik heb mijn wasbenzine nog steeds in de aanslag: wat zie ik daar op dat krukje? Nog een restje van een sticker? Ga ik ook te lijf!


En dan ben je maar zo een uur verder. 
Maar de klus is weer geklaard. 


Ook weer leeg. 
(Mmm wat is dat rolgordijn smoezelig)

1 opmerking :

  1. zeer herkenbaar, zo even snel iets willen doen... maar 't ziet er weer lekker fris uit!
    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!