dinsdag 18 december 2012

# 57 De badkamer nog maar een keer

Gisteren was ik zo lekker bezig in de badkamer, dat ik er nog maar even verder ga.


Ach, wie kent 'm niet: het houten Ikea kastje. 


Om precies te zijn gaat het om de bovenste plank. Daar staan wat spulletjes te verstoffen. 


Het is heel erg en ik voel me vreselijk schuldig over het laten verpieteren van dit levend groen, maar het is niet anders. Deze gaan weg. 


De uitgebloeide en verdroogde sprieten van de orchidee knip ik er af. Ook iets wat al veel eerder had moeten gebeuren. 

Verder lagen er bovenop het kastje een lege batterij, pakje zakdoeken, een haarspeldje en een elastiekje. 
Dat heb ik vlijtig opgeruimd en ook nog wat rondslingerend speelgoed dat in de badkuip lag. 


En alsof dat nog niet genoeg was, heb ik het kastje tussen de latjes schoongemaakt!!
Gelijk ook nog de handdoeken opgevouwen, zodat er tenminste weer wat in zit. Het moet niet gekker worden met mij!

Omdat het bovenste plankje nu wel een beetje kaal is heb ik mezelf een nieuwe orchidee als beloning beloofd. 

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!