woensdag 12 december 2012

# 54 Boom er in, zomerknutsels er uit

De kerstboom staat de glimmen en te glinsteren in de woonkamer. Dat hij in een lege sierpleister emmer staat die nog niet bekleed is met kerstpapier valt niet eens op. De boom trekt alle aandacht. He, wat gezellig is dat toch.


Het valt niet mee om een kerstboom op de foto te krijgen. 





Elk jaar komt 'ie weer tevoorschijn: onze vrolijke kerstman. 
Hij heeft het mooiste kerstmannengezicht dat er bestaat!
Vroeger stond hij in de etalage van de winkel van mijn grootouders. Zijn precieze herkomst is niet bekend. Waarschijnlijk een relatiegeschenk. Het geeft ook niet waar hij vandaan komt, als 'ie maar weer elk jaar terugkomt :-)

Het stond al een tijdje op mijn wenslijstje, maar met de komst van de boom was het echt tijd om de knutselcreaties te verwijderen. De kwallen zijn in de papierbak terechtgekomen en de knijperlibelles in de prullenbak. Eerlijk gezegd ontmantel ik heel vaak de knutselwerkjes zodat de spullen nog een keer gebruikt kunnen worden. (wat dacht je van wiebeloogjes of van die gekleurde ragers?) Maar deze keer vond ik het wel goed zo.


Voor.


Na.

Lekker weer iets opgeruimd!

3 opmerkingen :

  1. Geen mooie foto van je glimmende glinster kerstboom? :( tegenvaller hoor. Maar je hebt gelijk de frisse zomer kleurtjes kunnen nu wel de deur uit de warme kleuren maken het nu gezellig is huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja dat was te verwachten natuurlijk.
      Gisteravond keek ik naar de boom en ik keek naar mijn fotocamera. En ik keek weer naar de boom en de fotocamera. En ik deed niks.
      Later deze week ga ik weer foto's uploaden.
      Tot die tijd kun je er bij fantaseren en dan zal blijken wat het mooiste was: de fantasie of de werkelijkheid :-)

      Verwijderen
    2. Nou mijn fatasie was zeker niet de werkelijkheid haha. Maar heerlijk die kleurtjes in de boom. Leuk hoor :D

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!