zondag 18 november 2012

Recykleren: spaghettitop wordt boxzak

Toen ik bij mijn ouders was om op te ruimen, kwam ik ook de boxzak weer tegen die ik had gemaakt.
Dat was eigenlijk ook gerecykleerd bedacht ik me. Ook al kende ik die term toen nog niet.
Toen kon ik maar zo niet van huis weg om een lapje te kopen, dus ging ik op zoek naar wat ik in huis had.
Ik vond een paar spaghetti topjes die ik daar wel voor kon gebruiken. Als je jezelf op je vakantiefoto's vijf jaar achtereen in dezelfde zomeroutfit ziet, dan mag de schaar er wel in.

Ik knipte de bovenkant er af, net onder de oksels. De geknipte kant stikte ik door, dat werd de bodem van de zak. Voor de buitenkant gebruikte ik een coupon nieuwe stof. Ook heb ik nog een of andere truc uitgehaald waardoor de roze stof van spaghettitop aan de voorkant eroverheen valt.



Twee van zulke zakken heb ik gemaakt. Een voor de box bij mijn ouders en een voor de box bij mijn schoonouders.
De knopen komen van een capribroek.

1 opmerking :

  1. Ooo dat ziet er leuk uit. Hopelijk kan ik ooit ook zo iets leuks maken. Mijn creaties kun je gaan doen op byonny.blogspot.nl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!