zondag 11 november 2012

Hoera: een giveaway van Willewopsie gewonnen

Vorige maand deed ik mee met een give away van Willewopsie. Tot mijn grote vreugde heb ik het uiltje gewonnen!
Ik had al vaker zitten likkebaarden bij de knuffels van Willewopsie en nu kon ik er eentje in het echt vasthouden. Op de foto's op haar website had ik al een beeld van de kwaliteit van haar haakwerk. Dat beeld bleek in het echt absoluut te kloppen. Heel regelmatig en strak gehaakt.

Het uiltje moest een lange vlucht maken van Zeeland naar Groningen, maar hij heeft het gehaald. Hij was een beetje koud van de reis, maar hij was uitstekend in vorm. De kleine uil snakte naar gezelschap, want het was wel een beetje spannend om voor het eerst zonder zijn moeder te reizen. Maar hij is door mij warm onthaald en hangt nu gezellig aan mijn handwerklamp.


De foto doet 'm niet helemaal recht, want ik heb 'm 's avonds gemaakt. Als je kijkt op Willewopsie's website of blog, dan kun je het beter bekijken.

2 opmerkingen :

  1. Geluksvogel! Ik vind het uiltje ook zo leuk en had ook gehoopt op dit leuke uitlje, maar helaas. Ik win eigenlijk nooit wat. Ik zeg dan maar zo ik ben gelukkig in de liefde en niet in het spel. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je ook meegedaan? Jammer dat je niet gewonnen hebt.
      Ik beschouw mezelf helemaal niet als zo'n geluksvogel met prijsvragen e.d.
      Maar jij bent al de tweede deze week die daar anders over denkt, dus misschien heb jij (en die andere) wel gelijk :-)
      Hoe dan ook, het uiltje blijft geweldig.

      warme groet, Anita

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!