maandag 26 november 2012

# 48 Nog een keer de kinderkledingkast

Veel zin had ik vanmorgen echt niet. Slecht geslapen en teveel werk. 
Maar goed, dit moest even. Het pakket kinderkleding (zie vorige blogpost) is verkocht en daar horen ook sokken en ondergoed bij. 


En dat zit in de kast van de meiden. 



Het gaat om de tweede plank van boven. 


Deze dus. Eerst lagen de oude sokken links en de nieuwe sokken (voor komende zomer) rechts. Dat was totdat ik tussen deze spullen moest zoeken naar de badpakken. Sindsdien ligt alles door elkaar. 


Dit komt er allemaal uit. Veel spullen uit de babyperiode, zoals badcapes, kruiken, slaapzakken, zomerdekens. Maar ook skibroeken en badlakens.



En deze vestjes. Door mijn schoonmoeder gebreid. Bij beide vestjes is een draad los, dus die gaan naar de naaimand. 


Inmiddels zijn ze er uit gegroeid, maar zo zagen ze er destijds uit. 
Ze kunnen zo naar een talentenjacht :-)



Helemaal achterin een tas van het dolfinarium. 


met een 3D poster. Heel leuk, maar ik heb geen idee waar die moet hangen. Nu ik dit schrijf denk ik: zolder. 


Alle sokken heb ik uitgezocht. Deze mogen naar de nieuwe eigenaar. 


Dit kwam ik ook nog tegen. Babytruitjes. Ze komen bij mijn oma vandaan. Deze zijn zelfgemaakt. Ik vind ze schitterend. 
Mijn moeder heeft ze meegenomen toen Gemma en Ellie een baby waren. Het is er alleen nooit van gekomen om ze bij ze aan te trekken. 


Mijn vast figurant Indy zit op een ander vestje. 



Boven, links: restanten, bewaard om wat anders van te maken. 
Boven, rechts: naar de herinneringsdoos. 
Onder, links: nieuwe zomersokken
Onder, rechts: zelfgebreide beenwarmers. 


En dan ziet het er zo uit. 
Klusje geklaard voor vandaag. De doos (15,5 kg!) is op de post. 



1 opmerking :

  1. Ziet er weer goed uit. Al die spullentjes die te kleine zijn voor de meiden lekker weg dat ruimt ook al lekker op heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!