woensdag 21 november 2012

# 47 Losse eindjes

Deze week wil ik grotendeels besteden aan het afhandelen van losse eindjes. Zo hier en daar blijven er toch wat werkjes onafgemaakt. Het gaat vooral om administratieve klussen en advertenties op Marktplaats. Ik was grootverbruiker van Marktplaats, maar inmiddels ga ik het zoveel mogelijk uit de weg. Klein spul geef ik nu meestal rechtstreeks door, maar soms heeft het teveel waarde om zomaar weg te geven.
Zo is de Urban Jungle nog niet weg (de driewielers wel), dus daar heb ik een nieuwe advertentie voor gemaakt op Marktplaats.
Dan willen we de tv in de slaapkamer ook maar wegdoen. Ook op Marktplaats.
De declaratie voor de zorgverzekeraar ligt er ook nog steeds.
Hopelijk lukt het om deze week een paar van deze langlopende klusjes af te vinken. Dan zit dat ook niet meer zo in mijn achterhoofd. En dat ruimt dan ook weer op.

1 opmerking :

  1. Ja Anita dat is wel de beste manier de eindjes vast pakken en zeggen dat je het deze week gaat doen. Goed bezig weer hoor toppie!

    We horen wel weer wat je deze week allemaal gedaan hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!