maandag 19 november 2012

# 46 Een mandje voor mutsen en wanten

Afgelopen weekend zaten wij in het Hof van Saksen. Dankzij de vrijgevigheid van @bashoogland.
Wat een schitterend park is dat en wat groot! Het duizelt me nog een beetje geloof ik.
Het was maar goed dat ik de zwemkleding terug had gevonden, want het zwembad had ik niet willen missen. Dat was een groot succes voor ons allemaal. We hopen er nog een keer terug te komen.

Wat kastjes betreft hou ik het vandaag low-key. De weekend-weg spullen moeten allemaal weer terug op hun plek en van vakantie moet ik altijd weer een beetje bijkomen.

Vorige week heb ik een paar keer naar dit mandje gekeken, met een blik: dit moet anders.
Aan het begin van dit project heb ik dit mandje geïnstalleerd met het idee dat hier de spullen in moeten die naar boven moeten. Dat lees ik namelijk overal op het web: zet mandjes klaar zodat je aan het eind van de dag alleen nog maar met de mandjes door het huis hoeft. Het blijkt dat dat voor mij niet werkt. Want, eerlijk gezegd heb ik daar aan het eind van de dag gewoon geen zin in. Ik blijf niet aan de gang, denk ik dan.



Sinds het kouder is geworden, gooi ik er de mutsen en handschoenen in. Dat lijkt me een veel betere bestemming. 


Onder de mutsen, handschoenen en poppenkleertjes ligt dit. 
Hier zou ik heel lang over na kunnen denken; blokken horen in de blokkendoos, miniatuur blikje sardientjes hoort bij de winkelspullen, kralen in de kralendoos. 
Maar ik ga hier niet lang over nadenken: na een grove schifting categoriseer ik de rest als 'kinderspeelgoed' en breng alles naar zolder, in de bak waar al meer restanten in zitten. 


Mandje krijgt een sopje. 


Even de veger over de vloer halen en dan is dit het resultaat. Niks meer aan doen, zou ik zeggen. 



1 opmerking :

  1. Dat ziet er weer goed uit. Voor mijn gevoel heb je mandje ook om dingen in te leggen en niet om eind van de dag er mee rond te lopen. Ik leg vaan gewoon de spullen op de trap die naar boven moeten. Als dan naar boven ga neem ik het mee, dat werk ook best goed vind ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!