dinsdag 13 november 2012

# 44 Laatje op de slaapkamer

Gister toch nog een klein kastje gedaan, ondanks de verkoudheid. 


Ik was op zoek naar onze badkleding, en dat ligt altijd in de bovenste la van deze ladekast. 
Maar nu dus niet. 


Wel kwam ik mijn oude badpak tegen. Even dacht ik dat ik die nog best aan kon, totdat ik het elastiek hoorde kruimelen. 
Maar goed, eigenlijk moet dit laatje uitgezocht worden. 
Er zitten vooral veel dierbare spullen in die met de kinderen te maken hebben. 



Maar ook deze corrigerende onderbroek-rok. Ooit een keer gekocht omdat dat dan zo mooi zou afkleden als ik een rok aan had. Totdat een verkoopster een keer tegen mij zei dat je dan eigenlijk altijd de naden van dit ondergoed zag. 
Daarna nooit meer aangehad. 
Toch vind ik het nog steeds jammer om weg te gooien. Ik verhuis het naar mijn ondergoed kastje. 


Een poster van Bob de Bouwer? Waarom ligt die hier?
Oud papier!


Kaartje wat mijn moeder heeft gemaakt bij de geboorte van de tweeling. 
Geen twijfel - dat blijft.


De krant van hun geboortedag hebben we bewaard en de Vara gids. Altijd leuk om over pakweg 18 jaar te bekijken wat er op tv was toen zij geboren werden. 
En de Opzij? Geen idee waarom ik die bewaard heb. 
Ik had er vast een bedoeling mee en ik weet zeker dat me dat nog weer te binnen schiet. Bewaren dus. 


Bovenste rij, van links naar rechts: 
sokken - sokkenkastje
badpak - weg
reparatiemateriaal - zolder
ondergoed - ondergoedkastje
nieuwe panty - ondergoedkastje

Onderste rij, van links naar rechts: 
oud papier - weg
kleinoden - terug in la
herinneringsmedia - terug in la



Ik kwam ook nog een menukaartje tegen van het LUMC waarop stond wat ik op de dag van de bevalling geserveerd kreeg: 

gehaktbal half om half
vleesjus
bloemkool
gekookte aardappelen
halfvolle yoghurt
appelmoes
zakje suiker

Je hebt er niks aan, maar ik ben blij dat ik dat soort dingen bewaard heb. 


Een laatje met kleine schatten. 


Alleen van de buitenkant zie je geen verschil 

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!