maandag 12 november 2012

# 43 Nog een vakje van tv-kastje

Een flinke verkoudheid en kriebelhoest zuigen het grootste deel van mijn energie weg. 
Zometeen nog even meehelpen op school, nu nog even tijd om verder te gaan met het tv-kastje in de slaapkamer. Voor de rest van de dag maar een beetje rustig aan.

Zo liet ik het achter:



Ik ga nu verder met het linker bovenvakje. 


Weer veel boeken en stof. Verder een vel met een van mijn schrijfsels, een kabel (vermoedelijk van de dvd-speler die ik eerder opruimde), afstandsbediening, oud papier. 
Dat is vier keer lopen, maar het is zo opgeborgen. 



Toen vond ik achterin deze ordner. Sommige spullen zijn anderszins moeilijker om op te bergen. 
We kregen dit boekje van het LUMC toen ik zwanger was van de meiden. Het was een hele spannende tijd. Gemma en Ellie zijn wonderwel gezond geboren, maar ik heb gemerkt dat de angst om ze te verliezen er met de tijd niet minder om wordt. Misschien zelfs wel meer. 
Het gaat naar zolder bij de andere babyhandboeken.

Overigens zijn Gemma en Ellie niet de echte namen van onze dochters. In de tijd van het LUMC verzonnen we namen bij de echo's. Gemellie is zwangerschapslatijn voor tweeling. Zo werd het Gemma en Ellie van Gemellie. 


Weer een vakje opgeruimd. 



Ps: en kijken jullie nog eens naar de giveaway van Geertrude Verweij?



Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!