vrijdag 9 november 2012

# 42 De papierla - update

Toen de papiercontainer kwam heb ik de papierla aangepakt. Ik kwam er toen achter dat de blauwe kratten die ik daarvoor bedacht had, er niet in pasten. Wel paste er een witte curver bak in.
Maandag was ik bij mijn ouders waar ik bij het opruimen nog zo'n witte bak vrijgespeeld heb.


Onze kater Indy is inmiddels mijn vaste figurant. 
De spullen die hier in zitten gaan over in de blauwe krat. 


Zo liet ik het de laatste keer achter. De linkerkant is voor oud papier. In de rechterbak zie je ook kranten, maar dat is de krant van vandaag. Die gaat de volgende dag over in de linkerbak. Voor de rest zitten er duizend-en- een dingen in. Maar dat vind ik niet erg, ze slingeren in ieder geval niet meer overal rond. 


De grote wisseltruc. 


Wat een mooi resultaat. In het midden de boodschappentassen, onderzetters en ovenwanten. Dat is ook een betere plek, want in de vorige situatie zaten die laatste aan de zijkant en vielen vaak tussen het randje door. 
Ik ben superblij met dit resultaat. 

2 opmerkingen :

  1. geweldig, wat een heerlijk logje, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA wat een kratje al niet kan doen hé.

    Ik heb vandaag ook wat kleine opbergboxen gekocht bij de kringloop voor een paar eurotjes. Die ga ik binnekort ook een goed benutten ;-)

    Het ziet er weer top uit Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!