woensdag 7 november 2012

# 41 Gastblog van mijn wederhelft

Vandaag - terwijl ik op het werk zat - heeft Michel een kastje aangepakt. Ik keek op mijn werk op mijn eigen blog en zag van hem een blogpost. Hij wilde de cd kasten op zolder op een andere plek hebben. Dat is een rare gewaarwording: zelf elders zijn terwijl thuis de boel op z'n kop wordt gezet. En dit wel op afstand kunnen volgen. Nou, ik kreeg het er aardig warm van. Help! rommelen in mijn rommel? dan kan ik toch helemaal niets meer terugvinden?
Maar, eerlijk is eerlijk, na mijn aanvankelijke schrik kwam er rust. Ik vond het wel goed. Het resultaat is goed gelukt en ik merk bij mezelf dat waar ik eerst paniek voelde (wat heb je met m'n bureau gedaan, waar is het bed gebleven?) ik nu mogelijkheden zie. Misschien is het dan nu wel tijd om afscheid te nemen van het bed. Eerder kon ik dat niet, want het was mijn eerste volwassen bed. Maar de bodems en de matrassen gaan we hergebruiken voor grotere bedden voor de meiden en dan blijft alleen de bedombouw over.

Wil je het volledige verslag, kijk dan hier op Michel's blog.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!