dinsdag 6 november 2012

# 40 Nog een nachtkastje

Nu is het andere nachtkastje aan de beurt. 



Een beetje hetzelfde probleem: teveel boeken en teveel stof. 
De boeken die al uit zijn, gaan naar de boekenkast op zolder. 
Voor de wake-up light staat ook een boek. Dat is al lang uit, maar dient als blokkade voor het licht van de display. 



De kabels werk ik weg naar de achterkant. 
Er is een houten driehoek losgegaan van het kruis. Nu ik toch op m'n knieën lig, zal ik dat gelijk maar repareren. 


Beetje lijm er op. 



Weer vastplakken. 


oh oh...vensterbank schoonmaken. 


Even proberen of het fotoboek hier past. Mmm...ik denk dat het te groot is, het wordt vast elke avond omgestoten. 

Iets anders?


Ik heb nog een digitaal fotolijstje. Het is zo'n leuk lijstje, maar hij doet het niet meer. 
Vanavond en morgenvroeg de test of het voldoende het licht blokkeert. 




4 opmerkingen :

  1. Oeps heb je de lijm nog van de vensterbank gekregen? Wel goed van je dat je meteen de tube lijm pakt en het plakt. Ik laat het vaak toch nog liggen.

    Als dat fotolijstje wat is kun je beter een lijstje zoeken met een leuke foto er in altijd veel gezelliger :-) Je kunt ook proberen om een foto in dit lijstje te plakken als hij het toch niet doet maakt dat ook niet meer uit toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je het meteen plakt.
    Zoals Conny ook al zegt....ik laat het ook vaak liggen.
    Kun je de helderheid van het schermpje niet regelen door op de 'snooze' knop(bovenop) te drukken. Ik kan op die manier uit 3 sterktes kiezen. Of is dat nog te fel?

    Ik heb gister nog een aantal blogjes gelezen en de inspiratie begint wel iets terug te komen. Zometeen maar eens even beginnen om de rommeltjes die door de hele kamer liggen op te ruimen, zoals folders, kranten, half dode bloemen op de vaas, lege flessen op t aanrecht.
    Maar nog bedankt voor je tip. Inderdaad gewoon iets kleins zoeken en van daaruit weer verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben de Wake-up light omgedraaid :-) vanwege de display.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je reageert op een oude blogpost. Zo kom ik ook nog eens in de gekrogten van mijn blog.
      Wij hebben inmiddels een nieuwe wake up light. Op deze nieuwe kun je het licht heel zacht stellen.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!