vrijdag 2 november 2012

# 38 Nachtkastje

Tijdens dit project wil ik de slaapkamer eens opknappen. Het was in het begin best een mooie kamer, maar er zijn gaandeweg meubelstukken bijgekomen, waardoor het een rommelig geheel is geworden. 
Ook de groene kleur op de muur is wel aan vervanging toe. 


Hoewel het er zo op de foto best als een mooi geheel uitziet. 
Maar voordat kwast e.d. ter hand worden genomen, moeten eerst de kastje opgeruimd worden. 

Mijn nachtkastje heeft vooral een teveel aan boeken...


en aan stof. 



Het nachtkastje heb ik afgestoft en er ook nog maar even een natte doek overgehaald. 
Deze stapel boeken gaat eerst even naar zolder. Ik ben er in begonnen te lezen, of ze staan in de rij om te worden gelezen, maar ik moet ze maar niet meer allemaal op mijn nachtkastje hebben. 


De beelden onder en naast de tafel zijn ook afgestoft en dan ziet het er weer netjes uit. 
Nog een paar kastjes te gaan. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!