woensdag 24 oktober 2012

# 35 Naast het koffieapparaat


Vandaag rechts van het koffieapparaat. Eerder ruimde ik al de flessen glassex en spoelglans op, links van de koffiemachine.


Het is echt zo'n kleefplek, zoals Conny dat noemt. Drinkbakje voor de kat, lege fles appelsap, zeepbakje, handgel, bak voor schaar en zo meer. 
En de keukenrol is ook op. 



Dit bakje had wel wat meer aandacht en liefde van mij mogen krijgen. Nu is het te laat. 


Eigenlijk vind ik dit ook overbodig. Het enige dat ik echt handig vind om direct bij de hand te hebben is een schaar. De rest doe ik in een doosje en verdwijnt achter een deurtje. 


Het is inmiddels avond. Koffieapparaat aan de kant. Koffieplasje dweilen. Alle hoeken goed schoonvegen. 


Deze fles sherry heb ik een keer gekocht voor een gerecht. Verder staat het er maar te staan. Ga ik het weggooien? Da's ook wel een beetje zonde. Ik verhuis de fles naar zolder, daar staat een wijnrek. 


En dan is dit het eindresultaat. Met een nieuwe keukenrol!




2 opmerkingen :

  1. ZO!!! wat een verschil en nu het zo zien te houden hé. Ik moet je zeggen ik merk hier dat ik er toch veel moeite mee hebben hoor. Die kleefplekjes kleven gewoon te makkelijk. Ik kan ze iedere week wel doen en soms wel 2 of 3 keer per week. Pfff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat is een stralend mooi aanrechtblad geworden. En vele malen leger dan de mijne (ook na de opruimbeurt). Ik moet toch nog eens kijken of het ook bij ons wat minder kan. Maar wat te doen met blender, waterkoker, broodrooster, koffiezetapparaat, fruitschaal, etc...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!